سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

نقشها و مداخلات ستاد مرکزی در کسبوکارهای تابعه: مروری نظاممند

محمدعلی فلاح؛ علی حیدری؛ هاشم آقازاده؛ سیدمحمد اعرابی

2.

تحلیل شناختی محیط صنعت و بررسی همراستایی آن با دورنمای سازمان

طاهره ندافی؛ محمد ابویی اردکان؛ آرین قلی پور

3.

شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیر‌خواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان

مرتضی سلطانی؛ حمیدرضا یزدانی؛ صبا بهرامی؛ نیما سلطانی نژاد

4.

طراحی الگوی ارزیابی عوامل موثر بر رفتار فروش رابطه مند و نتایج حاصل از آن

مرجان عباسی؛ احمد روستا؛ الهام فریدچهر؛ نادر غریب نواز

5.

طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال حوزه خدمات

صفحه 99-120
شیوا یزدانفر؛ عبداله نعامی؛ ناصر آزاد

6.

مطالعه پیشران‌ها و راهبردهای بازاریابی آنلاین در توسعه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان

دکتر حامد آرامش؛ نورمحمد یعقوبی؛ نجمه مهدی بیگی؛ مریم گرگیچ

7.

آسیب شناسی برند سازی در صنعت دارویی ایران

طیبه باقلی؛ محمود محمدیان؛ وحید ناصحی فر؛ سعید صحت