سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

سلطانی, مرتضی, یزدانی, حمیدرضا, بهرامی, صبا, سلطانی نژاد, نیما. (1398). شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیر‌خواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان. , 18(37), -. doi: 10.29252/jbmp.18.37.55
مرتضی سلطانی; حمیدرضا یزدانی; صبا بهرامی; نیما سلطانی نژاد. "شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیر‌خواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان". , 18, 37, 1398, -. doi: 10.29252/jbmp.18.37.55
سلطانی, مرتضی, یزدانی, حمیدرضا, بهرامی, صبا, سلطانی نژاد, نیما. (1398). 'شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیر‌خواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان', , 18(37), pp. -. doi: 10.29252/jbmp.18.37.55
سلطانی, مرتضی, یزدانی, حمیدرضا, بهرامی, صبا, سلطانی نژاد, نیما. شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیر‌خواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان. , 1398; 18(37): -. doi: 10.29252/jbmp.18.37.55