سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

اثربخشی الگوی ماتریکس در مقایسه با الگوی مراحل تغییر بر خودتنظیمی و تداوم تغییر در مردان وابسته به آمفتامین

صفحه 7-25
مصطفی جعفری؛ سودابه بساک نژاد؛ مهناز مهرابی زاده هنرمند؛ یدالله زرگر

2.

اثربخشی برنامه درمانگری «گربه مبارز» بر شکایت‌های جسمانی دانش‌آموزان دختر و پسر دچار اختلال‌های اضطرابی و افسردگی

صفحه 27-43
مریم طهرانی زاده؛ ندا نظربلند؛ قاسم کشاورز گرامی

3.

بررسی تاثیر درمان شناختی‌رفتاری بر میزان وسوسه، نگرش و سازش‌پذیری معتادین به شیشه

صفحه 45-62
بیوک تاجری

4.

مقایسه توانایی سازمان‌دهی زمانی در کودکان دچار اختلال‌های یادگیری و کودکان عادی

صفحه 63-78
نیما اردلان؛ حمید علیزاده؛ الهام حکیمی راد

5.

نقش میانجی گر تعمق در تکالیف در رابطه با استقلال و رشد مهارت‌ها در محیط کار

صفحه 79-97
هاجر براتی؛ حمیدرضا عریضی

6.

اثربخشی آموزش مهارت‌های شناختی-اجتماعی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای دانش‌آموزان

صفحه 99-113
هادی محمدلو؛ الهام قربانیان؛ مهدی خانبانی

7.

سطوح آشکار و ضمنی هویت‌های دینی، ملی و مدرن در سازمان‌یافتگی شخصیت نوجوانان و جوانان

صفحه 115-132
مهدی مزیدی؛ فاطمه باقریان؛ سوسن نودهی؛ پگاه نجات