سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

رهنما, آذر, شریف زاده, محمد رضا. (1398). پژوهشی فلسفی درباب نقش رسانه ای هنرگرافیک بر اساس نظریه صنعت فرهنگ مکتب فرانکفورت. , 12(2), 123-140.
آذر رهنما; محمد رضا شریف زاده. "پژوهشی فلسفی درباب نقش رسانه ای هنرگرافیک بر اساس نظریه صنعت فرهنگ مکتب فرانکفورت". , 12, 2, 1398, 123-140.
رهنما, آذر, شریف زاده, محمد رضا. (1398). 'پژوهشی فلسفی درباب نقش رسانه ای هنرگرافیک بر اساس نظریه صنعت فرهنگ مکتب فرانکفورت', , 12(2), pp. 123-140.
رهنما, آذر, شریف زاده, محمد رضا. پژوهشی فلسفی درباب نقش رسانه ای هنرگرافیک بر اساس نظریه صنعت فرهنگ مکتب فرانکفورت. , 1398; 12(2): 123-140.