سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

شیر خدایی, میثم, شاهی, محبوبه. (1395). تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر. , 15(28), 63-80.
میثم شیر خدایی; محبوبه شاهی. "تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر". , 15, 28, 1395, 63-80.
شیر خدایی, میثم, شاهی, محبوبه. (1395). 'تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر', , 15(28), pp. 63-80.
شیر خدایی, میثم, شاهی, محبوبه. تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر. , 1395; 15(28): 63-80.