سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1395). تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند. , 15(28), 45-62.
بهاره اصانلو; سهیلا خدامی. "تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند". , 15, 28, 1395, 45-62.
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1395). 'تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند', , 15(28), pp. 45-62.
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند. , 1395; 15(28): 45-62.