سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

محرابی, سهیلا, هویدا, رضا, سیادت, سید علی. (1400). تحلیل عوامل زمینه ای بازاریابی آموزش عالی در مراکز علمی کاربردی با توجه به تاثیر شخصیت برند(مطالعه مورد: مراکز علمی کاربردی شهراصفهان). , 13(1), 89-104. doi: 10.48308/jcoc.2021.100612
سهیلا محرابی; رضا هویدا; سید علی سیادت. "تحلیل عوامل زمینه ای بازاریابی آموزش عالی در مراکز علمی کاربردی با توجه به تاثیر شخصیت برند(مطالعه مورد: مراکز علمی کاربردی شهراصفهان)". , 13, 1, 1400, 89-104. doi: 10.48308/jcoc.2021.100612
محرابی, سهیلا, هویدا, رضا, سیادت, سید علی. (1400). 'تحلیل عوامل زمینه ای بازاریابی آموزش عالی در مراکز علمی کاربردی با توجه به تاثیر شخصیت برند(مطالعه مورد: مراکز علمی کاربردی شهراصفهان)', , 13(1), pp. 89-104. doi: 10.48308/jcoc.2021.100612
محرابی, سهیلا, هویدا, رضا, سیادت, سید علی. تحلیل عوامل زمینه ای بازاریابی آموزش عالی در مراکز علمی کاربردی با توجه به تاثیر شخصیت برند(مطالعه مورد: مراکز علمی کاربردی شهراصفهان). , 1400; 13(1): 89-104. doi: 10.48308/jcoc.2021.100612